Witaj na Ty-i-howrse. Nowa promocja - Loteria! Oraz nowy koń wiatru - Lips!

sobota, 14 stycznia 2012

Wywiad z Dragocja

Wywiad przeprowadzony z graczem Dragocja

TIH - Na dabry początek zadam standardowe pytanie- jak więc zaczeła się Twoja przygoda z Howrse?
Dragocja - Nikt mnie do gry nie zachęcił. Grałam sobie po prostu w Nightwood, zobaczyłam reklamę Howrse i zaczęłam grać.
TIH - Aha, a jakie był Twoje początki?
Dragocja - Hmm... Sama nie pamiętam. W sumie, to było ponad 600 dni temu. Pamiętam tylko, że miałam jakąś dużą hodowlę, ale wszystkie koniki trafiły do schroniska.
TIH - Przez ostatnie miesiące Howrse przeszło kilka gruntownych zmian i kilka opcj zostało usuniętych, za którą najbardziej będziesz tęsknić?
Dragocja - Hmm... Sama nie wiem. Pewnie za żadną nie będę tęsknić i kiedyś zapomnę. XD
TIH - A która opcja w grze podoba Ci się najbardziej?
Dragocja - Sama nie wiem. Towarzysze byli wyzwaniem, ale ich usuwają. No, ciekawe, co jeszcze następnego dodadzą i usuną.
TIH - Gdybyś była jeden dzień administratorem co byś zmieniła?
Dragocja - Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. A nawet, gdybym dostała taką propozycję, to bym odmówiła. Nie chciałabym być ani administratorem, ani moderatorem. Po prostu nie chcę.
TIH - A jeżeli chodzi o hodowle to jakie konie lubisz hodować?
Dragocja - Nie mam ulubionej rasy. Przeważnie, jak zaczynam jakąś hodowlę, to kończy ona w schronisku, dlatego jak na razie nie hoduję koni.
TIH - Jak nazywał się Twój pierwszy koń, i dlaczego tak?
Dragocja - To była klacz arabska. Nazwałam ją swoim nickiem, ale później zmieniłam na Sand Butterfly (Piaskowy Motyl) z powodu bułanej maści.
TIH - I tak na koniec - co chciałabyś powiedzieć naszym czytelnikom?
Dragocja - Om, eh.. Nie wiem.. Cześć!
TIH - Bardzo dziękuje za wywiad i pozdrawiam

1 komentarz:

  1. co muszę zrobić,aby przeprowadzono ze mną wywiad?

    OdpowiedzUsuń