Witaj na Ty-i-howrse. Nowa promocja - Loteria! Oraz nowy koń wiatru - Lips!

sobota, 14 stycznia 2012

Wywiad z graczem Kara Koniara

Wywiad z graczem Kara Koniara 


TIH - A więc jak zaczęła się Twoja przygoda z Howrse?
Kara Koniara - Zwyczajnie... Od reklamy :) . Na początku nie ogarniałam tego wirtualnego świata, do jakiegoś 30 dnia stażu miałam tylko dwa konie, nie zwracałam uwagi na ich umiejętności czy PG. Z czasem jednak wgłębiałam się w tajniki gry i z czasem coraz bardziej mi się tutaj podobało. Chociaż wiele rzeczy mnie irytuje to nie żałuję, ze założyłam tutaj konto, poznałam wiele interesujących ludzi.
TIH - A jakie między innymi rzeczy Cię tu irytują?
Kara Koniara - Coraz to nowe zmiany które niby mają ulepszyć grę. To, że howrse nastawia się tylko i wyłącznie na zysk, nie ma już tej atmosfery co kiedyś. Ale przede wszystkim irytują mnie zgłoszenia za błahostki. Ludzie którzy na forum powinni sobie pomagać skaczą sobie do gardeł. Rozumiem, jeśli ktoś ŚWIADOMIE spamuje, ogłasza się i obraża graczy no to w gruncie rzeczy od tego są zgłoszenia, ale bez przesady...
TIH - Rozumiem. A jeżeli byłabyś administratorem gry przez jeden dzień co byś zmieniła?
Kara Koniara Odebrałabym funkcję zgłaszania ludziom, którzy jej nadużywają. Wprowadziłabym też na forum cenzurę, taką jak w wiadomościach, żeby gracze nie dostawali od razu bana na forum za 'nieopowiednie' słowa które na prawdę są czasem śmieszne. Zlikwidowałabym możliwość tworzenia beznadziejnych petycji. No i nie wiem w jaki w sposób, ale chciałabym by środowisko było bardziej przyjazne, także dla tych nowych i niedoswiadczonych graczy. Żeby nie było oszustw itp. I jeszcze takie szczegóły jak np. przywrócenie towarzyszy.
TIH - Czy według Ciebie administracja jest fer wobec graczy?
Kara Koniara - Zależy w jakiej kwestii. Kiedyś bardziej liczyło się zdanie graczy, teraz robią co chcą nie zważając na to, ze wielu osobom się to nie podoba. Na każdym kroku kuszą kuponami, w sumie muszę na czymś zarabiać, ale ostatnio to aż trochę męczące, że praktycznie nic nie da się osiągnąć bez kuponów. Czasem aż za bardzo naciskają na regulamin, sprawiając, ze np. ja czuję się na forum jak w klatce. Ale myślę, ze jednak mimo wszystko tworząc tą grę i umożliwiając nam korzystanie z niej zrobili nam więlka przysługę. Bo można tu na prawdę fajnie spędzić wolny czas.
TIH - W Howrse panuje ostatnio dużo oszustów. Czy przez swoją karierę natknęłam się na takiego gracza?
Kara Koniara - Oczywiście, że natknęłam. Jednak jeszcze nigdy nie dałam się oszukać. Takie rzeczy potrafię wyczuć na kilometr. Ale doszły mnie słuchy o wielu tego typu sytyłacjach i jestem bardzo ostrożna, jeśli chodzi o wymiany, czy sprzedaże. Nigdy nie wystawiam pierwsza. Chyba, ze znam danego gracza lub po prostu widać, że jest uczciwy. Osobiście nigdy nikogo nie oszukałam i nie mam takiego zamiaru. Moim zdaniem to bezsensu, bo gra powinna być przyjemnością, pewnego typu miejscem do odpoczynku a nie kolejnym torem do wyścigów szczurów.
TIH - A właśnie - co sądzisz o rankingowych graczach którzy pakują całe mnóstwo kuponów w grę aby tylko nie stracić pozycji?
Kara Koniara - Moim zdaniem jest to zupełnie bezsensu. Bo przecież i tak nie będziemy tu grać do, za przeproszeniem usranej śmierci xD . I prędzej czy później znudzi nam się ten portal. Co do rankingu ogólnie mam mieszane uczucia. Wielu graczy uważa się za niewiadomo kogo tylko dlatego, że uplasowało się na wysokiej pozycji. Oczywiście nie mówię tu o wszystkich. Chodzi o to, zę każdy jest człowiekiem i nie powinno się w żaden sposób kogoś faworyzować. A niestety wielu graczy traktuje tych 'pierwszych' jako w pewnym sensie guru co widać chociażby na nocnych markach.
TIH - Dobrze zadam ostatnie pytanie - Co chciałabyś powiedzieć czytelnikom ?
Kara Koniara - Hmm... Nie chcę by kto kolwiek zrozumiał mnie źle, po prostu wyraziłam swoje zdanie:) Nie pozwólmy by howrse stało się miejscem gdzie każdy zrobi wszystko by być lepszym od innych. Przecież najważniejsza jest dobra atmosfera i zabawa. Więc nie dajcie pochłonąć się fali zgłoszeń, wydawania na piksele realnych pieniędzy czy czego kol wiek innego. No i pozdrawiam wszystkich którzy doczytali się do końca;)
TIH - Bardzo Ci dziękuje za wywiad i pozdrawiam ^^
Kara Koniara - Ja również . ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz