Witaj na Ty-i-howrse. Nowa promocja - Loteria! Oraz nowy koń wiatru - Lips!

piątek, 24 sierpnia 2012

To już rok!

Naszemu blogowi niedługo stuknie już rok! Dziękuje wszystkim za czytanie postów, komentowanie oraz obserwowaniu go!  Ciesze się że jesteście zemną! Z tej okazji użądzę mini-konkurs. Temat konkursu to ,,Lubie Howrse bo..." Polega na opisaniu co lubisz w Howrse. Opowiadanie ma mieć co naimniej 5 linijek!
Jako że ostatnio cienko przędne z Czarnym Rynkiem, nagrody to będą konie! Kto napisz najlepszą wypowiedzi dostanie klacz roga! Drugie miejsce to pegaz ( jeszcze nie wiem jaki bo muszę kupić xD)         Za trzecie miejsce osiołek z 3 kryciami!
Wszystkie inne wypowiedzi dostaną zwykłego konia!

Zapraszam i pozdrawiam!
lala299

3 komentarze:

  1. Lubię Howrse bo mama nie pozwala mi mieć konia a w tej grze mam koni ile chce :) Jeszcze bardzo lubię rzeczy z Czarnego Rynku uczyłam się o Bogach i te rzeczy bardzo mi pomogły dostałam 5 ^-^. Mogę poznawać tam nowych przyjaciół i kolegów :)Lubię mityczne stworzenia jak gryf , feniks czy pegaz a w Howrse to jest :) Uwielbiam za to owlient ponieważ stworzył tą cudowną grę o koniach :) Pozdrawiam na howrse: Kala23

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię howrse ponieważ kocham konie ! Mam pare koni u siebie w domu i jeden mój konik jest rasy koń czystej krwi arabskiej a ja mam takiego konika na żywo ! ;d howrse jest fajne dlatego, że można mieć koni ile się chce i ta gra jest dla miłośników koni. Dzięki howrse mama mi kupi może jeszcze jednego konika ;D mój login na howrse: Jolita123

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Howrse ponieważ... Właściwie czemu lubię? Już od jakiegoś czasu noszę dowód w portfelu, a jednak ciągnie mnie do gry, która mogłaby się wydawać niektórym zabawą dla dzieci. Dziwne, ale to chyba właśnie mój powód. Od dziecka marzyłam o jeździe konnej, o posiadaniu własnego Anglika, a teraz mam wirtualną namiastkę swoich dziecięcych snów i przy tym miłe rozerwanie się po dniu spędzonym w pracy, przy okazji czytając sobie coś na blogach o tej tematyce (:
    Pozdrawiam: Pumpernikiel

    OdpowiedzUsuń