Witaj na Ty-i-howrse. Nowa promocja - Loteria! Oraz nowy koń wiatru - Lips!

wtorek, 24 lipca 2012

Howrse Cup - pytania i odpowiedzi

Zauważyłam że na rozgrywce ostatnio zostaje zadawanych wiele pytań na temat Howrse Cup (HC). Postanowiłam od powiedzieć na najważniejsze.
1. Jaki jest oficjalny link do HC?
Odp. http://www.howrsecup.com/?lang=pl_PL
2. Jak mogę zdobyć kod Beta
Odp: Tylko losowi gracze go dostali

3. Jak mam zdobyć diamenty?
Odp: Diamenty możesz zdobyć - uczestnicząc w zawodach, wygrywając wyzwania

4. Co dają diamenty?

Odp: Diamenty w Howrse Cup to nie waluta, diamenty to punkty do rankingu, jeżeli Twoja drużyna ma ich dużo to będziecie mieli szanse na dostanie się do Mistrzostw świata 

5. Jak mogę stworzyć drużne?
Odp: Wejdzie w Załoga -> Członkowie-> "Stwórz drużynę"

6. Gdzie mogę znaleźć kalendarz Howrse Cup?

Odp: Na stronie głównej

7. Czy administrator drużyny może usunąć mnie z drużyny?

Odp. Tak niestety może, ale możesz też odejść samemu.
8. Czemu dostaje wiadomość w różnych językach?

Odp: Ponieważ HC do między narodowa gra. Każdy może wybrać swój ulubiony język.

9. Czy HC po Mistrzostwach usuną?

Odp: Nie gra się zrestartuje i będziemy grać od nowa

10. Jak zarobić Equus?

Odp: Pieniądze można zarabiać poprzez:
lekcje: twoje konie zarabiają pewną ilość pieniędzy, zależną od twojego ośrodka jeździeckiego
praca na stanowisku: otrzymujesz wypłatę każdego dnia, pod warunkiem, że logowałeś się i opiekowałeś co najmniej jednym koniem dzień wcześniej
zawody, w których twoje konie biorą udział
oferty pokrycia, jeśli posiadasz ogiery
sprzedaże koni z twoich stajni
Użycie kuponu do zasilenia twoich fundusz


Mam nadzieje że pomogłam :)
Jeżeli macie jakieś pytanie, piszcie w komentarzach
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Witam. Mam problem, gdyz chcialam zalozyc drozyne ale ciagle wyskakuje mi okienko


    Nie można nic zrobić...
    Podany przez ciebie opis drużyny jest za krótki.

    Juz nie wiem co robic . Oczywiscie dodawalam zdjecia, opis jest w 3 jezykach i nic to nie daje POMOCY

    OdpowiedzUsuń