Witaj na Ty-i-howrse. Nowa promocja - Loteria! Oraz nowy koń wiatru - Lips!

poniedziałek, 17 października 2011

Najczestrze pytania z forum:

Od ilu stażu mozna dostac prace rymarz?
Prace rymarz moża dostac od 120 dnia stażu.
Jaka sie uzywa diamentów?
Diamenty to specjalne żetony, które można wykorzystać do kupowania różnych rzeczy
na Czarnym Rynku
na Rynku Specjalnym
aby zdobyć więcej pieniędzy dla Twojej hodowli lub ośrodka jeździeckiego
aby zdobyć punkty dorastania
aby poprawić umiejętności niektórych boskich koni
10 diamentów ma wartość 1 Kuponu.
Gdzie mozna znelesci sekretna strono nr 1 i 2
Sekretne strony mozna znaleść na prezentacj Ow.
Jak mam zrobic zeby latało ufo?
Niemozna. To losowe.
Czemu niekt€rzy gracze maja duzo zakladek z koni?
Poniewaz maja Konto Pegaz lub zakupili Klucz Biznesowy.
Czy jak ktos napisał do mnie np podaj mi hasło to mam go zgłość?
Tak!!!. Trzeba takiego gracza zgłośc i zablokowac.
Jak moge zdobyc marchweki dla OJ?
Posadzic na wiosne na łące.
Czy kiedy niewchodze na Howrse to osrodek tez stoi w miejscu?
Nie, Osreodek dalej funkcjonuje, boksy sie służywaja.
Gdzie jest schronisko?
Hodowla> Biuro> Schroniski, ale trzeba miec 10 dni stazu.
Czy jeżeli wcześniej znalazłam Ro w RO to czy zaliczy mi zadanie 90?
Nie. Musisz zalesci Ro w RO kiedy pojawi sie to dokonanie.
Gdzie jest notatnik?
Notatnik jest w Społecznosc> Moja poczta> Natatnik.
Czemu mam tylko 5 dni stazy jak zarejestrowałem/łam sie 200 dni temu?
Poniewz licza sie tylko dni kiedy byłęs/łas na Howrse.
Jak moge wysłac komus prezent?
Musisz zaprosci gracza ktoremu chcesz wysłac prezenta do znajomych a potem przy niem jest ikona prezentu klikasz i wybierasz co chcesz Mu dac.
Jak moge zdobyc bilet na GP?
Musisz go znaleść w RO;)
Taki pytani sa czesto spotykane na forum wiec uznałam ze warto by je tu napisac, A jezeli maci problem to mozecie napisac w komentarzach lub do mnie na PW:)
Życze wszystkim udanej i miłej gry:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz